אודות יד תמר

תפיסה חדשה של המילה

ביחד

רשת בטחון אנושית התומכת בתומכים

מודל לתמיכה קהילתית במשפחות במשבר

"יד תמר" מתמחה בניהול משברים בקהילות ובמשפחות ומעניקה תמיכה רגשית, רשת ביטחון והענקת מידע על זכויות עבור כל מי שמתמודד עם משבר או אתגר. אנו כאן עבורכם כדי ללוות ולספק תמיכה וליווי לאורך כל הדרך.

"הנסיבות הנוכחיות שלך לא קובעות לאן אתה יכול ללכת - הן רק קובעות מאיפה אתה מתחיל"

- נידו קוביין -

ניהול משבר - כי עזרה צריך לנהל!

משבר שלא מנוהל שם את המשפחה במצבי סיכון שעלולים לפגוע בחוסן המשפחתי, הנפשי, הרגשי, הכלכלי והחברתי. תמיכה חברתית - משפחתית ומעורבות קהילתית ממלאות תפקיד קריטי בהפחתת ההשפעה השלילית של משברים על המשפחה, ואת היכולת של המשפחה לצאת מהמשבר בצורה מיטיבה.

תמיכה

אנשי יד תמר וצוות המתנדבים המסור מלווים את חולי הסרטן ובני משפחתם בהתמודדות עם המחלה. אנו מתאימים את התמיכה שלנו לכל פרט ומספקים תמיכה רגשית, ייעוץ, והכוונה למקורות נוספים שיכולים לסייע. אנו מזמינים כל משפחה שחווה משבר או אירוע מאתגר להצטרף ליד תמר ולקבל את התמיכה והכלים הדרושים

רשת ביטחון:

בפנייה ליד תמר, תוכלו לזכות בשקט נפשי שאנשי הארגון וצוות המתנדבים ילוו וינחו אתכם בכל תחום. נסייע בהתגברות על מכשולי הבירוקרטיה, נלוו אתגם במימשו הזכויות המגיעות שלכם תוך שמירה על פרטיותכם בקפדנות

מידע ומיצוי זכויות

ליד תמר שנים של ניסיון באיסוף מידע, כתיבת מתודות, ויצירת קשרים בכל הקשור להתמודדות עם מחלת הסרטן. אנו מספקים מידע מקיף ומותאם אישית בנוגע לזכויות רפואיות, הפניות לארגונים מסייעים, וסיוע במילוי טפסים לגורמים שונים כול המוסד לביטוח לאומי.
עמותת יד תמר הוקמה לזכרה של תמר ליכטנשטט (לבית וסרטיל), מתוך הכרה שמערכות הבריאות ממוקדות בטיפול הרפואי במחלה, פחות בחולה, ועוד פחות מכך בבני המשפחה. עולמן של משפחות המתמודדות עם משבר בריאותי מתערער ומשתנה בפתאומיות, החולה ובני המשפחה, 'נזרקים' למציאות חיים חדשה וחלקן הגדול מתקשה לנהל את שטף המשימות, ואת העומסים הנפשיים, הכלכליים והבירוקרטיים הנלווים למצב. המציאות מלמדת כי משבר בריאותי שלא מנוהל שם את המשפחה במצבי סיכון שעלולים לפגוע באיתנות המשפחתית, הנפשית, הרגשית, הכלכלית והחברתית. לשמחתנו, יש מקום לאופטימיות- מחקרים מראים בעקביות שתמיכה חברתית ומעורבות קהילתית ממלאות תפקיד קריטי בהפחתת ההשפעה השלילית של משברים רפואיים על משפחות. יתרה מכך, תמיכה משפחתית וקהילתית מעלה את סיכויי ההחלמה של החולה ואת היכולת לצאת מהמשבר בצורה מיטיבה.

יד תמר
במספרים

2009

שנת הקמת העמותה

14

שנות עשייה משותפת

9,676

משפחות שקיבלוי ליווי ותמיכה

90

קהילות שליווינו

2,789

מתנדבים סייעו בפעילות עד כה

צוות יד תמר

הכירו את הצוות המסור שלנו

נשמח שתצרו עימנו קשר

עמותת יד תמר

פסח שמח!

מרכז הסיוע הארצי יישוב לפעילות ביום שלישי בתאריך 30 לאפריל 2024, אנא השאירו הודעה וניצור קשר עם שובנו לפעילות. 

למקרים דחופים אנא שלחו הודעה בווטסאפ וציינו שהפנייה דחופה.

דילוג לתוכן