האגף למיצוי זכויות: מיצוי זכויות רפואיות, ייעוץ עם מומחים.
מרכז סיוע הארצי: מרכז טלפוני שנותן מענה מקיף ומקצועי ומהווה כתובת נגישה ואישית לכל עניין במהלך הליווי
ליווי רגשי: שיחות תמיכה וליווי שבועיות עם מתנדבים מקצועיים ומוסמכים.
הנגשת מידע: חיבור למערכי מתנדבים בארגונים משלימי סיוע, כמו הסעות, ליווי לטיפולים וכו'.
התארגנות משפחתית: כלים לניהול המשבר, המשימות וכוחות העזרה של המשפחה והקהילה.
תמיכה קהילתית: יד תמר פיתחה מודל ניהולי להתמודדות עם מצבי משבר על ידי צוות מומחים בתחומי הניהול, הייעוץ הארגוני והרווחה. הפעלת המודל מאפשרת תמיכה בכלל הקהילה או בעובדי החברה בצורה מערכתית ומובנית.